siiib

siiib

siiib

siiib

مدیریت میل جنسی چیست؟

میل جنسی یکی از بزرگترین و بهترین نعمت های خداوند است که انسان همیشه در پی آن است و تلاش میکند تا به بهترین شکل از آن بهره ببرد. اما میتوان با مدیریت میل جنسی آن به در جهتی بهتر هدایت کرد و بهره بیشتری از آن برد. در این پست از وبلاگ سیب بیشتر به این موضوع پرداخته میشود.

اما مدیریت میل جنسی چیست؟

در واقع میتوان با افزایش میل جنسی درصورت نیاز و یا با کاهش آن مدیریت میل جنسی را اجرایی کرد.

در واقع مدیریت میل جنسی به تمامی راه هایی گفته میشود که افراد از طریق آن میتوانند خود به تنهایی میزان میل جنسی خود راکنترل کنند.

اما این مانند زدن یک دکمه و یا انجام کارهای کوچک و ساده نیست بلکه مدیریت میل جنسی یک پروسه میباشد که باید به خوبی انجام گردد.

برای مثال برای افزایش میل جنسی میبایست از طریق تغذیه مناسب اقدام کنید تا بتوانید میل جنسی بهتری داشته باشید.

کاهش میل جنسی اما موضوعی متفاوت میباشد که از طریقی دیگر امکان پذیر خواهد بود. 

برای نمونه کاهش میل جنسی از طریق ورزش کردن و فعالیت های بالای بدنی امکان پذیر است چون سالم ترین روش های کاهش میل جنسی هستند.

البته به یاد داشته باشید ورزش کردن به کلی میل جنسی را کاهش نمیدهد بلکه به خاطر مصرف انرژی و کالری زیاد بدنتان توجه زیادی را صرف باز آفرینی نیروی از دست داده میکند و همین باعث میشود توجه موقت شما از میل جنسی کنار برود و در واقع مدیریت میل جنسی صورت بگیرد.

مدیریت میل جنسی یکی از مهم ترین کارهایی میباشد که باید در آن تبحر ویژه ای داشته باشید چون نیروی جنسی یکی از مهم ترین راه های تامین نیروی بدنی شماست و نباید در مصرف آن افراط کنید.

در هر صورت دوستان عزیز میل جنسی تنها یکی از نیازهای بدنی و جسمانی ما میباشد که باید بتوانیم بر روی آن کنترل داشته باشیم، نه سختی بسیار زیاد و به آزادی های کنترل نشدنی جایی در مدیریت میل جنسی ندارند.

شروع دوباره وبلاگ نویسی

وبلاگ سیب جایی است که در مورد سلامت تو بحث خواهد شد، چه چیزی برای زندگی و سبک زندگی من و تو اهمیت دارد در وبلاگ سیب به بحث گرفته میشود و با هم در موردش صحبت میکنیم.

من قبلا تو وبلاگی دیگر در این مورد بحث میکردم که اتفاقا طرفداران زیادی هم داشت اما به هر حال اون وبلاگ دیگه در دسترس نیست و قصد دارم همون کار و اینجا تو سیب براتون انجام بدم.

شکر خدا تجربیات خوبی در زمینه روانشناسی، مشاوره و حتی پزشکی دارم که بدون شک تمام اونها رو با تو در میون میزام.

برام تعداد بازدیدها اصلا مهم نیست، اگر فقط بتونم روی یک نفر تاثیر مثبت داشته باشم برام کافیه.

چرا اون یک نفر تو نباشی؟ ;)